Kalla mig Trötter

Hej. Nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag skriver, hehe..

Kom hem för 2 timmar sen ungefär och gud vilken kväll, och då menar jag inte på ett bra sätt. Gud vad mycket kan bli knas på en kväll, nog om det..

Misslyckad kväll kan man verkligen kalla det, lite synd sådär på en lördagskväll men det var mycket känslor som behövde komma ut bland oss tjejer och det var bra att vi fick skrika "lite" på varandra. Jag älskar er alla Rebecca, Jessica, Siri, Philippa, Caroline.

Jag känner mig skyldig att umgås lite med mamma och pappa så jag ska bege mig mot soffan och vara lite social. Sjukt trött så det här blir mitt sista inlägg för idag. Pussar


Från vänster - Rebecca, Siri, Philippa, Jessica och Caroline


Jag älskar er, även fast det kanske inte verkar som det ibland :/


Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg:)

2009-09-27 @ 12:15:17
URL: http://oredigerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0