Tonight

Vilken underbar kväll, som alla andra kvällar med tjejerna. Vi var ju på Q-lan som sagt och där spelade vi pingis, spelade massvis med kort och drack te. Gratis också! Haha, vi är så bäst som kan fjäska till oss lite te bara genom att le och låtsas vara söt. Eller aa, jag behöver ju inte låtsas men.. ;-)

Haha, nej skämt o sido. Vad har ni gjort ikväll? Själv var jag så dum att jag inte hade framme kameran någonting under kvällen. Skjut mig. Jag som lovat er att va bättre med kameran. Men jag tycker faktiskt ni borde överleva på de bilderna ni fått idag, speciellt min egobomb av bilder ni fick. Haha! Det gäller ju trots allt att bjuda på sig själv. ;-)

Nej nu ska jag börja förstå mig på iTunes och sedan överföra låtar till iPoden. Ååh, blir som ett litet barn på julafton när jag får nya teknikprylar. Yey! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0