Usch fy blä!

Dansen jag var på.. tror det var flamenco, det var den tråkigaste timman i hela mitt liv. Asså hur kan man komma på en sån tråkig dansstil? Man såg att alla som dansade showdans, balett och allt sånt var så mycket duktigare än mig och Mathilda på detdär. Usch, håller mig till streeten jag.. =)

Jahapp, var det någon av er som såg DH då? Gud, Susan håller ju på att bli knäpp. Skrek som bara den när hon tryckte ner bilen på den där killen, mamma undrade vad jag höll på med alltså.. (a)

Här sitter jag med en kopp té och har ångest för allt plugg, alltså helt seriöst så orkar jag inte.. Men det är bara att plugga på, sitter och försöker skriva lite på SO uppsatsen. Spanska provet imorgon skiter jag i, kommer ändå aldrig klara det..

Måste fortsätta plugga nu, innan klumpen i magen växer ikapp hela mig. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0