Im home!

Kom precis in genom dörren från bästa dagen i veckan (skoldagarna) onsdag! Slutar 12 varje onsdag, så skönt! Fast känns ändå inte så mycket skillnad, man går ju ändå hem och fortsätter plugga, iallafall när man har mycket plugg..

Haha, gud vad jag klagar på skolan! Förlåt, ska bli bättre på det.. Är bara helt slut på allt dethär! Nu ska jag sätta mig och fortsätta skriva på uppsatsen (som jag var duktig och höll på med idag även fast vi hade håltimma) och sen ska jag försöka förstå matten, vi håller på med bråk och sånt. När jag håller på med det känner jag mig som ett enda stort frågetecken..

Puss på er!

 
   



Kör på en liten bikbok outfit idag alltså, haha..
Jeanstights - Bikbok
Linne - Bikbok
Kofta - Italien
Väska - H&M
"Converse" - Belle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0