Philippa Amanda Georgina Berg

Philippa bästis fyllde år i lördags.. Det hon inte visste var att vi vänner hade fixat en överasskningsfest för henne. Hon blev så sjukt glad, ja ni kan ju gå in på hennes blogg och kolla inlägget där de står allt från kvällen om hennes reaktion osv.. Vi gjorde även en låt till henne, hennes tårar spruta, våra tårar sprutade när vi spelade upp den. LYCKAD kväll med andra ord!!

Här är låten :

Och bilder från kvällen: (inte mina bilder, kommer fler när jag får tillbaka min kamera)


Vi partar loss, haha


Rebecca sötnos och jag


Ren kärlek


Vi lagade tacos åt Philippa


Underbara Mathilda och jag


Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: nej :O

2009-10-19 @ 21:07:26
URL: http://oredigerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0