Råkade somna..

Ni vet när man bara ska ta "fem minuters vila" ? De fem minuterna förvandlades till en och en halv timma. A lycka till att somna ikväll säger jag bara..

Har inte ens börjat skriva vidare på uppsatsen. Ska försöka börja lite nu och smöra till mig lite hjälp av pappa, hihi.

Glömde kameran hemma (klantigt av mig, jag vet..) så har inga bilder från dagen. NEJ VAD KLOCKAN VAR MYCKET!! ångestångestångestångest, måste skriva nu. puss!



Dagens plugglåt (som Jessica lärde mig gilla, haha)



Gyptian - Beautiful Lady


Kommentarer
Postat av: nathalieh

sv. okej, så bra :)

med mig är allt bra ja, lite trött efter jobbig träning bara.. haha

har du några planer till helgen då? :)

2009-10-22 @ 21:04:16
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0