Godmorgon..

.. Eller aa, god eftermiddag! Vaknade kanske för en timma sen och jag har kommit så långt att jag bara hunnit äta frukost.

Om någon timma ska jag möta upp Mormor vid bussen, vi ska åka och kolla på bio. "Prinsessa" tror jag den hette, handlar om en överviktig tjej som försöker bli filmstjärna eller något sånt, det ska bli kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan fixa mig, måste även ta bort mitt nagellack som knappt finns kvar på naglarna längre och måla på nytt. Vet inte vilken färg, tror det blir hallonrosa den här gången.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Philippa

sv: aa det var skönt. älskar dig

2009-09-27 @ 13:41:54
URL: http://puffeduffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0