School

Hej sötnosar! Sitter i skolan och skriver *host* ett Engelska arbete. Man ska beskriva sig själv på engelska, iallafall jag. Vet inte vad de andra gör, sitter i den andra datasalen än de andra gör. Sitter här med min iPod i min egna lilla värld, annars är det omöjligt för mig att arbeta. Eller aa, det är de annars också. Har kommit så långt att jag skrivit "My name is Julia" Bra början, huh?

Om en halvtimma är det lunch, sen slutar jag. Skönt! Det blir en tur på stan lite senare, berättar mer om det sen när jag kommer hem runt ett. Btw, min kamera är tillbaka!! Say hello to bilder ;-) Kramar

   Hittade denna söta bild på kungarna på datorn som jag också tydligen har som bakgrundsbild


Oskar Linnros & Daniel Adams-Ray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0