Shopping

Det blev inge inlägg där runt ett som jag sa, när jag kom innanför dörren hann jag knappt ta av mig skorna innan jag och pappsen drog in till stan. Jag fick med mig en hel del med mig hem! Jag lovar att ni ska få se allt någongång, om inte annat så ser ni det när jag lägger in dagens outfit och då skriver (ny).

Ni får tyvärr inge bilder idag eftersom jag fick tillbaka min kamera ungefär när vi slutade och jag har inte haft möjlighet att ta kort på outfiten och nu har jag mjukisar och pappsens stora tröja på mig ;-)

Jag vet att ni tycker min blogg är skittråkig när jag inte lägger in bilder, och ni är nog trötta på mina webbcam bilder så imorgon.. håll ut!! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0