Jessica, våra favoriter

Det var ungefär 1 år sen jag och världens bästavän Jessica började lyssna på Rapokalyps. Jag skickade låten "det kallas vänskap" till henne och sa att den påminde om vår vänskap. Hon föll direkt för låten! Alla deras låtar är grymma. Det är två killar som rappar på svenska om livet, aa allt som har med livet att göra helt enkelt. Jag började lyssna på dom genom att min syster och dom har gemensamma vänner.

I början av den här terminen skulle vi skriva en miniuppsats. Jessica började skriva om Rapokalyps, med en bruten arm så fick hon VG. Min syster sa det till medlemmarna i Rapokalyps, dom tyckte hon var asball och dom ska snart vara live i Solna någonstans och dom bad henne komma så dom får träffa henne.

Jessica du blev såååå chockad men ändå så glad. Jag är så glad för din skull <3

"genom vått och torrt genom väder och vind, till skuggorna bleknat bort, det finns inga skuggor kvar, för vad som än händer spelar ingen roll, står vi här för vi kallas vänner Jessica Vester"

 




Kommentarer
Postat av: Becka

sv: Men man kan ju titta på andra avenyn på datan =) och dh på tv:n x) men andra avenyn i förstahand! xD

2009-10-21 @ 19:02:55
URL: http://beckasss.blogg.se/
Postat av: Philippa

Sv: Fel, vi snackade om döda <3

2009-10-21 @ 20:30:22
URL: http://puffeduffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0