Medans du pluggar..

.. Lyssna på musik! Det gör jag oavsett, vart jag än arbetar har jag ett krav och det är att få ha musik i öronen. I skolan klarar jag mig inte utan min mp3, jag går alltid runt med hörlurar i öronen. Jag tappar all koncentration utan musik och det har lärarna sett dom dagarna jag glömt mp3n hemma. Så alla lärare i stort sett låter mig ha det. Går typ inte att se mig en enda lektion utan min kära musik i öronen. Jag stänger av allt när jag lyssnar på musik, jag glömmer bort omvärlden. Och koncenterar mig på just det jag ska.

Favorit låtarna att arbeta till:





 

       



Ja, som ni hör så har jag rätt bred musiksmak. Måste återgå till pluggandet nu. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0