Filmtime

"Godmorgon" på er!  Vaknade genomförkyld och är det fortfarande. Har legat i soffan hela dagen och kollat på X-effect. Känns som om hela programmet är fake, vad tror ni? Skulle egentligen träffa Rebecca idag, men måste vila upp mig så jag kan gå till skolan imorgon. Eftersom det är så mycket i skolan just nu kan jag inte missa en endaste dag!

Satte nyss på What happens in vegas, den är så grymt bra. Jag har alltid tyckt Cameron Diaz vart en så bra skådis. Pausade nyss filmen för att skriva ett litet inlägg till er och göra en stor kopp varm choklad med grädde. Skönt för halsen.

Vad ska ni göra idag då? Hörs senare!

Nu










Myskläderna på!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Aaaaaaah, tofflorna du fick av mig och mathilda! :D <3

2010-01-18 @ 14:56:24
URL: http://beciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0